loading...
سرزمین دی ال فیلم بازی برنامه و...
admin بازدید : 224 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده January 2013 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون آپديت ماه دی Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 January 2013

 

admin بازدید : 180 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

ExtractNow 4.7.7.0 یک نرم افزار ساده اما کارامد در زمینه استخراج (Extract) کردن فایل های فشرده است. به کمک این نرم افزار می توانید انواع فایل ها فشرده را به سادگی و با سرعت بالا Extract کنید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به حجم کم در قبال کارایی بالا ,  پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف نظیر IP, RAR, ACE, ARJ, CAB, CHM, CPIO , دارای یک ایکون در Tray و آماده به کار بودن همیشگی , مصرف کم CPU و پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز اشاره کرد. هم اکنون می توانید این نرم افزار را از وبسایت دانلودنشان دریافت نمایید.

admin بازدید : 294 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)
دانلود آهنگ متن سریال زمانه از گروه سون به نام اعتراف

سریال زمانه قصه ای اجتماعی دارد و داستانش حول محور دو جوان می گردد که با کارهایشان اتفاقات اصلی سریال را رقم می زنند.
در سریال ذکر شده گروه سون (7th band) آهنگی زیبایی به نام اعتراف اجرا کرده که در اینجا جهت دانلود قرار داده ایم.

admin بازدید : 170 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)


 دانلود DVD X Studios CloneDVD 6.0.3.6 – نرم افزار رایت دی وی دی

DVD X Studios نرم افزاری ساده برای کپی فیلم های DVD می باشد که بدون تنظیمات خاص و به صورت خودکار می تواند تمامی محدودیت های کپی رایت CSS, RC, RCE, UOPs و Sony ARccOS را از سر راه برداشته و به شما امکان ساخت مجموعه ای از فیلم های DVD را بدهد. شما می توانید با انتخاب روش کپی ، فایل منبع و فایل مقصد ، عمل کپی را به سادگی انجام دهید. این نرم افزار قابلیت های مختلف برای دستکاری انواع قسمت ها مانند عنوان ها ،فصل ها ، زیرنویس ها و زبان ها را دارا می باشد. همچنین شما می توانید سایز ویدئوی مقصد را برای هماهمنگ شدن با فضای موجود ، انتخاب کنید. همچنین امکان فشرده سازی و تبدیل یک فیلم DVD-9 به یک دیسک DVD-5 با بهترین کیفیت یا تقسیم یک فیلم DVD-9 به دو دیسک DVD-5 از دیگر ویژگی های منحصر به فرد DVD X Studios می باشد.

admin بازدید : 162 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

این برنامه , یک نرم افزار اسکن جهانی است که بیش از ۱۲۰۰ مدل اسکنر و ۳۰۰ مدل دوربین دیجیتال را پشتیبانی می کند و به دلیل ویژگی های خاصی که دارد مورد انواع مصارف خانگی و صنعتی قرار گرفته و از محبوب ترین نرم افزار های اسکن است. از ویژگی های شاخص این نرم افزار می توان به عدم ایجاد اختلال در نرم افزار اصلی اسکنر شما , کاربرد بسیار ساده و اسکن تنها با چند کلیک , توانایی اسکن چندین فایل به صورت پشت سر هم و بدون توقف , کیفیت بالا در اسکن تصاویر و پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز اشاره کرد. هم اکنون می توانید این نرم افزار را از وبسایت دانلودنشان دریافت نمایی

admin بازدید : 302 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

people%20icon دانلود آیکون با موضوع آواتار آدم

برای این ساعت مجموعه ۱۳۴ عددی آیکون های زیبا و گرافیکی مردم جهان را برای شما تهیه کرده ایم . این مجموعه دارای آرشیو حالات قرار گیری مردم در لباس ها و ملل های مختلف می باشد که در پنج سایز و با فرمت های png  و ico برای شما گرد آوری شده است که می توانید از آن برای زیبا کردن طرح های مفهومی و یا در وبسایت هایی با موضوع آداب و رسوم ملل استفاده کنید.شما می توانید این پکیج را به صورت مستقیم از ادامه مطلب دانلود کنید.

admin بازدید : 734 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

http://vatandownload.com/image/img/vspje45betws7e7qt15l.jpg

برای اولین بار در ایران ..
آموزش جامع کار با فیلتر ها نرم افزار فتوشاپ- به همراه فایل های تمرین
( بخش ویژه وطن دانلود )

یکی از کلیدهای تسلط بر فتوشاپ استفاده  فیلتر ها است  . این آموزش از کمپانی لیندا یکی از برنرین آموزشهای استفاده از فیلتر ها در فتوشاپ میباشد . 
فیلترها برای تغییر ظاهر یا منظر تصاویر، لایه ها یا نواحی انتخاب شده در فتوشاپ بکار می رود. در این آموزشتعدادی از فیلترهای متداول به شما معرفی و نشان داده می شود که چگونه از می توانید از آنها استفاده کنید.
کارکرد فیلتر ها در فتوشاپ شبیه اضافه کردن جلوه های ویژه به فیلم ها هستند، کاربرد آنها آسان است ولی جایگاه مخصوص خود را در طراحی دارند.
راههای متعددی برای استفاده خلاقانه از فیلترها وجود دارد، بنابراین یادگیری کاربرد آنها یکی از ازرشمندترین مهارت ها در فتوشاپ است.

مباحث این آموزش عبارتند از :

Topics include:
"Non-filter" filters
Artist filters
Blur filters
Brush stroke filters
Distort filters
Noise filters
Pixelate filters
Render filters
Sharpen filters
Sketch filters
Stylize filters
Texture filters
Video filters
Other filters: Custom to Offset
Additional and third-party filters

admin بازدید : 216 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

CodeLobster PHP Edition Pro 4 نرم افزار قدرتمند ویرایشگر کد | CodeLobster PHP Edition Pro 4.4

CodeLobster PHP Edition Pro 4.4 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش کدهای PHP ،HTML ،CSS ،javascript به صورت دستی همراه با خطایابی PHP می باشد. با نرم افزار Codelobster PHP Edition  دیگر نیاز نیست تمامی دستورات زبان پی اچ پی را حفظ باشید. این نرم افزار  شبیه به نرم افزار های ویژوال در نوشتن کد های پی اچ پی به شما کمک خواهد  کرد و بسیاری از قسمت ها را به صورت هوشمندانه و خودکار تکمیل می نماید و  همچنین کد های نوشته شده رو تست می کند.

admin بازدید : 243 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

Classroom Spy Professional 3  نرم افزار نظارت و کنترل رایانه ها | Classroom Spy Professional 3.9.4

Classroom Spy Professional 3.9.4  نرم افزاری قدرتمند در زمینه کنترل  تمام فعالیت های تمامی کاربران تحت شبکه و مشاهده تمامی رفتار آنها را به صورت زنده و تصویری می باشد.این نرم افزار به شما امکان مشاهده به طور زنده مانیتورهای کامپیوترهای راه دور را می دهد. مشاهده و ضبط تمامی فعالیت های تمامی کاربران، جلوگیری کردن از مشاهده وب سایت ها، اجرای نرم افزار های مختلف و یا قطع برنامه های در حال اجرا، مدیریت کردن تمامی کامپیوتر ها از یک محل، راه اندازی کامل، ذخیره فعالیت ها به صورت تصویری در فرمت AVI، جلوگیری از دسترسی به اینترنت، نمایش آنلاین تصاویر از کامپیوتر های تحت شبکه، قابلیت نمایش دسکتاپ ادمین به یوزرها، خاموش کردن کامپیوتر یوزرها و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

تعداد صفحات : 60

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ساعت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 591
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 258
  • تعداد اعضا : 1635
  • آی پی امروز : 679
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 3,630
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,630
  • بازدید ماه : 8,277
  • بازدید سال : 70,397
  • بازدید کلی : 1,548,253
  • دانلود های مورد نیاز