loading...
سرزمین دی ال فیلم بازی برنامه و...
admin بازدید : 230 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

mrlj6ulaz9dy9ikh3wsc.png

مک دستگاه پخش Blu-ray پخش، اولین جهانی دستگاه پخش رسانه ای برای مک و PC در جهان است. این فقط می تواند پخش فیلمهای Blu-ray HD بر روی مک یا PC است، اما همچنین پشتیبانی از هر نوع فرمت فیلم، ویدئو، صدا، موسیقی و عکس شما تا کنون دیده اند. به خصوص، شما قادر به اضافه کردن زیرنویس به فیلم و یا تصویری، و به اشتراک گذاری اطلاعات فیلم خود را با بهترین دوستان است. علاوه بر این، دارای رابط کاربری بسیار آسان و راحت و صفحه آرایی و همچنین روش شتاب سخت افزار است که می تواند مصرف انرژی به طور موثر کاهش می دهد.

admin بازدید : 192 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

gonwe0hu8wv6femk43i9.jpg

مراقبت از حکیم 365 بسته نرم افزاری از مهم رجیستری، هارد دیسک، و سایر سیستم تاسیسات برای PC شما می باشد. آسان برای استفاده و موثر، مراقبت حکیم 365 راه حل خوبی برای بهبود عملکرد PC خود را است. دریافت آگاهانه مراقبت 365 و کامپیوتر خود را هرگز دوباره اجرا کند!

admin بازدید : 596 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

3r65uh56swffg8lvvaq.gif

Capsa تجزیه و تحلیل شبکه های قابل حمل برای هر دو LAN و WLAN است که زمان واقعی گرفتن بسته، 24/7 نظارت بر شبکه، تجزیه و تحلیل پروتکل های پیشرفته، در عمق بسته رمزگشایی، و تشخیص خودکار متخصص انجام است. این یک دید جامع و سطح بالا به کل شبکه خود را فراهم می کند، به مدیران شبکه و یا مهندسان شبکه به سرعت دقت و حل مشکلات نرم افزار های مختلف، و در نتیجه افزایش پایان تجربه کاربر و تضمین یک محیط شبکه تولیدی کمک می کند.

admin بازدید : 172 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

si096xvpsz9nlfk1c4e.jpg

Trillian نرم افزار Trillian چند مشتری IM، با Trillian شما می توانید یک چت روم بر روی دسکتاپ شروع می شود. شوی و ادامه چت در تلفن شما، شما می توانید Trillian برای به روز رسانی از فیس بوک، توییتر، تر، و چهار ضلعی که در همان زمان استفاده کنید. Trillian تمرکز بر سرعت و حافظه کم،

 

 

admin بازدید : 179 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Stardock Multiplicity v2.01 Build 00030 - نرم افزار کنترل چندین کامپیوتر با استفاده از یک صفحه کلید و موس

Multiplicity یک نرم افزار جدید و مفید است که به شما اجازه می دهد چندین کامپیوتر را با استفاده از یک صفحه کلید و موس کنترل نمایید. این نرم افزار برای کاربران حرفه ای، مهندسان، طراحان گرافیک، گیمرها و یا هر کس دیگری که با چندین کامپیوتر به طور همزمان کار می کند، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. این نرم افزار به شما اجازه خواهد داد که فایل ها و پوشه های خود را بین کامیوترها کپی کنید.

admin بازدید : 185 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Alcohol 120% v2.0.2 Build 4713 - نرم افزار رایت و شبیه ساز

نرم افزار Alcohol 120% با شبیه سازی و ضبط انواع CD و DVD در نوع خود بی نظیر است، این نرم افزار با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز همواره در حال پیشرفت و گسترش است و هر روزه ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود. توسط این برنامه شما می توانید با Image گرفتن (ذخیره کردن کل اطلاعات در قالب یک فایل روی هارد دیسک) از سی دی هایی که مرتب از آنها استفاده می کنید، بدون قرار دادن CD در CD-ROM از آنها استفاده کنید، تنها یک کلیک لازم است تا Image با سرعتی در حدود 200X اجرا شود.
این نرم افزار همچنین یکی از قویترین نرم افزار ها در زمینه رایت انواع CD و DVD می باشد و توانایی خواندن سی دی های خش دار و کپی برداری از سی دی های قفل دار (دارای بد سکتور) را نیز دارا می باشد.
همچنین این برنامه یكی از نرم افزار های معروف در زمینه كپی رایت انواع سی دی و دی وی دی محسوب می شود. این نرم افزار قادر است اكثر سی دی و دی وی دی هایی كه قفل شده اند را كپی رایت نماید. Alcohol 120% با پشتیبانی از اكثر فرمت ها می تواند تا خواسته های كاربران را تا حدود زیادی برآورده سازد. ساخت 6 درایو مجازی به صورت همزمان قابلیت مهم دیگری است كه این نرم افزار در خود جای داده است.

admin بازدید : 225 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Real Widget - نرم افزار موبایل ویجت های مترو
 

 

Real Widget برای کسانی است که به رابط کاربری مترو(Windows 8) علاقه دارند و می خواهند در صفحه گوشی خود نیز تغییر ایجاد کنند. از طریق این ویجت می توانید به برنامه های مورد علاقه خود و ویجت های بخصوص دسترسی پیدا کنید. برای هر کاشی گزینه هایی مثل تعیین اندازه، آیکون، میانبر و نوع پس زمینه دارید. به طور پیش فرض دارای ۲ کاشی هستید تلفن و پیام؛ با این حال شما می توانید بر روی دکمه + کلیک کرده و شروع به اضافه کردن آیتم های بیشتر کنید. برای تغییر دادن کاشی ها بر روی آنها ضربه زده و اندازه (بزرگ و کوچک)، رنگ متن، رنگ آیکون و پس زمینه (رنگ های سفارشی یا تصویر) را تغییر دهید و با فشار دادن و کشیدن کاشی ها آنها را به محل مورد نظر هدایت کنید.

admin بازدید : 299 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

دانلود بازی جذاب Men In Black 3 برای سیمبیان S60 v5 , S60 3

Men In Black 3 یک بازی جذاب و بسیار زیبا بوده که برای گوشی های نوکیا دارای سیستم عامل سیمبیان سری 60 ورژن 5 و سری 60 ورژن 3 طراحی و ساخته شده است. این بازی جذاب شما می بایست ماموریت هایی که به شما واگذار می شود را انجام دهید و با افراد خلافکار مبارزه کنید. بازی Men In Black 3 را در ادامه از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت کنید.

admin بازدید : 259 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)


 مجموعه تصاویر با کیفیت برای دسکتاپ

در این پست مجموعه ای از ۱۱۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ با رزولوشن بالا آماده کرده ایم. شایان ذکر است که این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰х۱۲۰۰ و۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند و شامل موضوعات مختلفی میباشند و مطمئنا موردپسند تمامی شما عزیزان قرار خواهند گرفت.با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید واز مشاهده ی آنها لذت ببرید .

admin بازدید : 279 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (1)


 دانلود PhotonFX Easy Website Pro 5.0.23 Unlimited Edition – نرم افزار طراحی وب سایت

PhotonFX Easy Website یکی از نرم افزارهای جدید و متفاوت از دسته نرم افزارهای طراحی وب سایت می باشد که ابزارهای حرفه ای را با کاربردی بسیار آسان به منظور طراحی یک وب سایت حرفه ای در اختیار شما قرار می دهد. اگر شما هیچ اطلاعی درباره HTML ندارید، می توانید با استفاده از امکانات فوق العاده ای مانند انتخاب از بین قالب های موجود، اعمال رنگ پس زمینه دلخواه، قرار دادن foreground، ایجاد متن و لینک کردن آن یک وب سایت منحصر به فرد خلق کنید، شما حتی می توانید کلیپ آرت، عکس، لوگو، دکمه، انیمیشن، فلش و موسیقی دلخواه خود را تنها با چند ککلیک ساده به صفحه مورد نظر اضافه کنید و یا رنگ و دیگر اجزای موجود در قالب های آماده را تغییر داده و به ویرایش آن ها بپردازید و حتی قالب جدیدی ساخته و به محیط برنامه اضافه کنید. علاوه بر این امکانات این نرم افزار به طور کامل از HTML و CSS پشتیبانی می کند و شما در هر لحظه می توانید به مشاهده و ویراش کدهای HTML بپردازید .

تعداد صفحات : 60

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ساعت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 591
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 259
  • تعداد اعضا : 1635
  • آی پی امروز : 678
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 3,239
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,239
  • بازدید ماه : 7,886
  • بازدید سال : 70,006
  • بازدید کلی : 1,547,862
  • دانلود های مورد نیاز