loading...
سرزمین دی ال فیلم بازی برنامه و...
admin بازدید : 178 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)


 دانلود HiDownload Platinum 8.0.6   نرم افزار مدیریت دانلود

این نرم افزار نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد. شاید بارها برای شما پیش آمده که با وجود داشتن اینترنت با سرعت بالا سرعت دانلود فایل ها پایین بوده است. این نرم افزار شما را در دانلود فایل ها و تقسیم سرعت و مدیریت دانلود کمک شایانی میکند .از امکانات این نرم افزار میتوان به قابلیت دانلود File ها به صورت تکی و گروهی از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنای باند اینترنتی و قابلیت زمان بندی تعبیه شده شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdownاشاره کرد. به گفته ی سازندگان، این نرم افزارمی تواند تا ۵۰۰% سرعت دریافت فایل ها را افزایش دهد.

admin بازدید : 384 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Perl 5 Essential Training - آموزش پرل، زبان برنامه نویسی

زبان برنامه نویسی پرل (Perl) بطور وسیعی ساختار خود را از زبان C و بسیاری از خصوصیات خود را مدیون زبان های AWK , LISP , SED , SH می‌باشد. در واقع پرل زبان مفسر داری است که برای کار بر روی فایل‌های متنی مناسب است. یکی از کاربردهای مهم زبان برنامه نویسی PERL در نوشتن اکسپلوییت‌ها و کدهای تخریب است. این زبان برنامه نویسی پیشینه‌ای قدیمی در UNIX دارد. پرل امروزه در زمینه‌های هوش مصنوعی، ژنتیک، نظامی، تحقیقاتی، صنعتی بطور گسترده‌ای کاربرد دارد. از پرل می‌توانید در برنامه‌های.NET برای پردازش متن و یا هر چیز دیگری استفاده کنید. این قابلیت تنها به.NET محدود نمی‌شود و پرل را می‌توان در زبان‌های دیگر برنامه نویسی بدون در نظر گرفتن پلتفرم آن استفاده کرد. جالب است بدانید نرم‌افزاری که شما تحت سیستم‌عامل LINUX و یا MAC نوشته‌اید روی سیستم‌عامل WINDOWS و UNIX هم اجرا می‌شود. قابلیت (Cross Platform) به شما امکان توسعه نرم‌افزارتان را بر روی هر سیستم‌عاملی فراهم می‌کند. با پا به عرصه گذاشتن CGI به صفحات وب زبان پرل به خاطر قدرت بالا در پردازش متن و تطبیق الگو (Regular Expressions)، در جمله زبان هایی قرار گرفت که بطور وسیعی برای نوشتن CGI بکار گرفته می‌شود. در این صورت یک سیستم برنامه نویسی پویای تحت وب و با استفاده از تکنولوژی CGI پیاده سازی می شود. به خاطر قدرت بسیار پرل درزمینه برنامه نویسی سیستم‌های شبکه بسیاری از متخصصین شبکه و هکرها از این قافله عقب نمانده و امروزه شاهد این هستیم که بسیاری از برنامه‌های مدیریت شبکه، سیستم‌های Spidering و Exploit‌ها به زبان پرل نوشته می‌شود. نکته‌ای که باعث محبوبیت زبان پرل در میان برنامه نویسان شده‌است متن‌باز بودن این زبان می‌باشد.

در دوره آموزشی Perl 5 شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این زبان برنامه نویسی قدرتمند آشنا می شوید

admin بازدید : 311 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

نرم افزار ارسال انبوه ایمیل

Maxprog MaxBulk Mailer Pro 8.4

 

 

همه افرادی که آدرس ایمیل دارند، با ایمیل های تبلیغاتی و انبوه آشنا هستند. اما اگر تا الان فکر میکردید که این ایمیل ها به صورت تک تک ارسال میشود در اشتباه بودید. معمولا شرکت های تبلیغاتی و یا صاحبان کسب و کار اینترنتی، از نرم افزارهای مخصوصی برای ارسال انبوه ایمیل استفاده میکنند.

 

یکی از بهترین نرم افزارها برای ارسال ایمیل گروهی، نرم افزار Maxprog MaxBulk Mailer Proمیباشد که در ادامه میتوانید جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

admin بازدید : 256 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)


ساپورت کامل از زبان شیرین فارسی 

قیمت در گوگل پلی : 8 دلار              قیمت در Apktops : رایگان

Office 2012 PlanMaker Mobile یکی از بهترین ها و پر امتیازترین های گوگل پلی در نوع خودش است .

دانلود نرم افزار مشاهده و ویرایش حرفه ای فایل های اکسل برای گوشی های آندروید Office 2012 PlanMaker Mobile 1.0

 

 این نرم افزار به صورت تخصصی برای یکی از پرکاربرد ترین برنامه های مجموعه آفیس یعنی اکسل طراحی شده و در عین اینکه از زبان شیرین فارسی به صورت کامل پشتیبانی می کند قابلیت های بسیار کامل و جالبی را در اختیار شما قرار می دهد که از آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

** نمایش فایل های Excel ( اکسل ) کاملا مشابه کامپیوتر
** ویرایش و ذخیره فایل های .xls and .xlsx از آفیس 5 تا 2010
** قابلیت باز کردن فایلهای رمزگذاری شده
** دارای بیش از 300 تابع محاسباتی ریاضیات ، اقتصاد ، فرایندهای تصادفی و …
** پشتیبانی از اعداد مختلط وماتریس ها
** خروجی با فرمت PDF
** دسترسی به سرویس های ابری مثل Google Drive, Dropbox, and Evernote

برای دانلود آخرین نسخه پولی از این نرم افزار به صورت رایگان ، به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

admin بازدید : 274 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل صفحه گوشی های اندروید به آیفون

iLauncher 2.1 Android

 

 

 

ظاهر سیستم عامل و منوهای گوشی های آیفون برای خیلی ها جذاب است. اگر شما یک موبایلاندرویدی دارید و میخواهید صفحه آن را شبیه به آیفون کنید نرم افزار iLauncher این کار را برایتان انجام خواهد داد.

admin بازدید : 314 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (1)
دانلود بازی موبایل ™Lili
 

لیلی به جزیره مرموز GEOS رفته است. در این بازی در نقش لیلی معماها را حل کنید و از موانع عبور کنید. لیلی علاقه ای به استفاده از خشونت جهت مقابله با دشمنانش ندارد، پس فکر کنید و بهترین گزینه را برای پیروز شدن انتخاب نمایید. این بازی‌ در کنفرانس اپل نیز به نمایش در آمده و جز بهترین بازی های شناخته شده در اسکار سال 2012 آیتونز است.


admin بازدید : 1640 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Cutting Optimization Pro v5.8.5.7 - نرم افزار برش صفحات و لوله آرماتور به صورت بهینه

نرم افزار Cutting Optimization Pro قادر است تا با توجه به متریال شما بهترین حالت دستور برش را طراحی کند تا کمترین مقدار پرت را داشته باشید و همچنین از پرت در مصارف بعدی استفاده کنید. این ابزار مناسب برای دستور برش آرماتور، ورق و لوله می‌باشد. کارکردن با این نرم افزار بسیار ساده بوده و خروجی آن به صورت فایل اکسل، dxf و xml می‌باشد.

admin بازدید : 204 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)
دانلود AutoRun Pro v8.0.0.121 + Enterprise II v6.0.1.136 - نرم افزار ساخت اتوران

یکی از مهم ترین اصول ساخت و عرضه محصلات در این است که مجموعه آموزشی باید به گونه ای باشد که حتی مبتدی ترین کاربران کامپیوتر به راحتی از آن استفاده نموده و از آموزش های آن استفاده کنند. معمولا این مجموعه ها به صورت AutoRun ( اجرای خودکار ) ساخته می شوند و پس از قرار دادن Cd آموزشی درون کامپیوتر، پنجره ای به صورت خودکار برای کاربر باز شده و در آن نحوه استفاده از آموزش ها و چگونگی استفاده از ابزار داخل مجموعه توضیح داده شده و با ظاهری گرافیکی و با کمک کلید ها و تصاویر موجود در Autorun کاربر به راحتی از تمامی امکانات آن استفاده می کند.
AutoRun Pro یک ابزار طراحی معروف برای ساخت سریع اتوران برای سی دی می باشد. این نرم افزار یک محیط طراحی ساده به شما ارائه می دهد که به هر کسی اجازه می دهد تا ترکیبی از متن، تصاویر، فیلم و صدا و ... را درون اتوران CDها و DVDها قرار دهد.


admin بازدید : 170 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)
دانلود IconCool Graphics Converter Pro 2013 v1.10 Build 121203 - نرم افزار تبدیل فرمت های گرافیکی

Graphics Converter نرم افزاری قدرتمند جهت تبدیل دسته ای فرمت های گرافیکی و نمایشگر تصاویر می باشد. این نرم افزار بیش از 500 فرمت فایل تصویری شامل BMP ،DIB ،EMF ،GIF ،ICB ،ICO ،JPG ،PDF ،PBM ،PCD ،PCX ،PGM ،PNG ،PPM ،PSD ،PSP ،RLE ،SGI ،TGA ،TIF ،TIFF ،VDA ،VST ،WBMP ،WMF ،VST ،CEL ،PIC ،PDD را وارد می کند. همچنین بیش از 100 فرمت گرافیکی مانند BMP ،GIF ،JPG ،PNG ،TGA ،TIF ،WMF ،EMF ،WBMP ،RGB ،BM ،RPPM ،RPGM ،PCC ،DCX ،RPBM ،PIX ،BPX ،VDA ،ICB ،VST ،WBM ،WAP ،JIF ،RL4 ،TIM را استخراج می کند. Graphics Converter Pro شامل 50 فیلتر مانند بلور، شارپ، تعادل رنگ، منبت، پخش کردن و ... و 12 افکت تصویر مانند چرخش، نویز، موج و ... می باشد. این نرم افزار همچنین دارای یک ابزار ضبط آسان برای استفاده و ابزار نمایش اسلاید می باشد.

admin بازدید : 322 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Garfield's Escape - بازی موبایل فرار گارفیلد
  

 

در بازی Garfield's Escape شما می توانید هم در نقش گارفیلد و هم در نقش Odie بازی کنید. رباتی که به تازگی صاحب این دو حیوان خریداری کرده، تا قبل ازاین وظیفه پیدا کردن حیوانات خانگی کثیف و شستن آنها را داشته، اما اکنون این ربات دیوانه شده و شما باید برای فرار از دست آن به گارفیلد و Odie کمک کنید. بازی شامل ۱۵ مرحله در ۴ قسمت مختلف از خانه می باشد. پریدن از روی موانع، جا خالی دادن و آویزان شدن از وسایل خانه کارهایی است که شما باید در راه فرار خود انجام دهید. پریدن از روی راه پله شما را به زیر زمین خانه می رساند و هر چه به مرحله های بالاتر برسید کار سخت تر خواهد شد. گرافیک سه بعدی از شخصیت کارتونی و کمدی مورد علاقه شما جذابیت این بازی را بیشتر می کند و همچنین شما می توانید مرحله بدون پایان(endless) را انتخاب و در ۲ سطح سختی متفاوت از آن لذت ببرید.

تعداد صفحات : 60

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ساعت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 591
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 253
  • تعداد اعضا : 1635
  • آی پی امروز : 678
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 3,109
  • باردید دیروز : 123
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,109
  • بازدید ماه : 7,756
  • بازدید سال : 69,876
  • بازدید کلی : 1,547,732
  • دانلود های مورد نیاز